Friday, September 16, 2011

Weekend @ Samsung

Dulu, semasa aku masih lagi dengan Heveafil hujung minggu memang masa untuk membuta & berdating. Tp esok aku kena masuk kerja nak setelkan macam-macam tugasan yang tak setel lagi...

Sekarang ni, susah sungguh nak dapatkan rang waktu untuk diri sendiri. Sabtu kerja, ahad pun kerja. Isnin lagi la...Tapi tak apa, selagi badan sihat, akan aku usaha jugak sebab aku dh tandatangan utk beri komitmen kpd syarikat sementelah MD target nak keluarkan 200,000 unit microwave seminggu. Nak tak nak aku sbb supporting team kena usaha lebih la....

Korea
Aku kena paksa dengan bos aku untuk p ke Korea selama 10 hari untuk kursus dia sana denga semua subsidiaries Samsung. Passport tak siap lagi... bila la aku nak p JPN ni? Dengan masa pn tak ada...
Tak apa, nnt cuba cari ruang waktu....

No comments:

Post a Comment