Wednesday, April 27, 2011

Sakitnya hati bila....

Hospital
Semalam aku ke Hospital Selayang selepas seisi temuduga di Kepong untuk pemeriksaan sendi lutut yang makin lama makin rasa tak selesa. Pemeriksaan X-Ray menunjukkan tak ada apa-apa cuma mungkin selepas ni ada beberapa temu janji lagi mungkin untuk fisio. Bagi aku mungkin taklah seserius mana tapi aku didesak oleh Dr. Wan Ahmad Hafiz untuk menjalankan rawatan lanjut.

Balik & Migrain
Aku terus ke kilang untuk menyertai team Biomass untuk seisi pengenalan CDM-UNFCCC. Sepanjang proses memang memenatkan dan hujan lebat di sebelah petang. Migrain tiba-tiba menyerang. Sakit kepala bukan kepalang... aku cuma mengharapkan yang jam cepat-cepat tunjuk pada jam 5.30petang. Bila sampai saja di rumah terus ke atas dan tidur. Sebelum tu sempat juga meraba-raba apa yang ada dalam first aid kit di pejabat, nasib baik ada 2 biji panadol... walaupun tak sekuat mana tapi bolehlah sedikit membantu meredakan sakit.

Terjaga...
Bila kepala dah hilang sakit, baru la boleh bangun tp pada masa tu jam dah tunjuk hampir jam 11.00 malam. Tapi sebenarnya aku terkeju dek panggilan dr Azah. Ntah apa yang dia nak mungkin nak ajak YM kot. Tp bila YM saja lain pulak jadinya.. tu yang kadang-kadang rasa malas teramat nak YM sbb teknologi memang boleh buat gaduh. Hahahahahahaha... macam haram!

Lantak
Lantak la apa jadi pun, malas nak bebankan dengan apa yang aku dah sedia tanggung... tungg saja la hari lain... hari ni aku nak tengok Manchester United Vs Schalke 04 dalam penentuan tempat ke final liga juara-juara Eropah di Wembly nanti.

No comments:

Post a Comment